Knowledge

Kennis is macht. Een oude maar nog steeds alleszeggende quote. Alleen is het in de hedendaagse marketing ‘not done’ om alle kennis af te schermen van de wereld (want stel je toch eens voor dat je concurrenten iets horen).

Houd kennis niet achter, maar gebruikt het om autoriteit op te bouwen.
Kennis voor jezelf houden is vreselijk achterhaald. De wereld is heel klein geworden. Transparant vooral. Het is nu juist zaak om autoriteit op te bouwen. Door kennis te delen. Wees een kennisprovider en je klanten zullen dat waarderen. Je gaan zien als een waardevolle leverancier, waarbij het uiteindelijk niet meer gaat om product, prijs, plaats en promotie. Welnee. Toegevoegde waarde (customer value) wordt de key-factor van je bedrijfsvoering. En het mooie is, dat gaan je klanten en prospects nog zien ook. En beter… waarderen.

kennistegel

.addthis_pill_style { width: 50px !important; }
Download Freewww.bigtheme.net/joomla Joomla Templates Responsive