Loyalty, meer dan trouw

Loyalty is een modewoord. Een woord dat snel in de mond genomen wordt. Maar waar draait het bij Loyalty nu precies om? Vertrouwen, krediet, tevredenheid, vervulling van behoefte. Elke (sales)directeur van een bedrijf zal zeggen dat de gemakkelijkste wijze om meer omzet te genereren is meer te verkopen bij je huidige klanten. Niets is minder waar. Een loyale klant zal al maximaal bij je kopen, anders is het geen 100% loyale klant. Of anders gezegd, misschien weet de klant wel helemaal niet wat je hem of haar nog meer te bieden hebt.

Zorg voor 100% communicatie met je klant  
Zorg dat jij weet wat jouw klant nodig heeft. En zorg ervoor dat de klant weet wat jij voor hem kan betekenen. Hoe de klant dit vervolgens van je blijft onthouden? Dat lees je bij de O van "Originality" 

loyalty“Customer Loyalty is the
measure of your present
and future success.”

.addthis_pill_style { width: 50px !important; }
Download Freewww.bigtheme.net/joomla Joomla Templates Responsive