Project Briefing
Vaillant wilde haar de installateurs die de laatste 5 jaar nauwelijks zaken hadden gedaan met Vaillant prikkelen met een leuke actie. Hoe activeren we deze installateurs om weer Vaillant-minded te worden en de producten van Vaillant een warmt hart toe te dragen?
Creatief Concept
Met de zomer om de hoek, kunnen de cv-ketels zonder al te veel overlast vervangen worden. Dit is dus hét moment voor de doelgroep om ‘te vlammen’. Met een onweerstaanbare aanbieding op de ecoTEC-ketels en leuke gadgets (BBQ-aansteker, BBQ schort en kans op een Weber BBQ), werden de installateurs lekker gemaakt voor een afspraak.
Campagne middelen
Brievenbusmailing
Brievenbus mailing met aantrekkelijke combinatie korting op CV-ketels.
Digitale actiemailing
Gepersonaliseerde actiemailing als opvolging van de brievenbusmailing.
Brievenbusmailing
Verkoopaanbod door de vertegenwoordiger in een bijpassende offertemap.
Win-actie
Doe mee en maak kans op een Weber BBQ om lekker te vlammen!
Resultaat
Van de 400 installateurs heeft bijna 50% een afspraak gemaakt met één van de 12 Vaillant rayonmanagers. En na 6 maanden hebben 15 installateurs zich gevoegd bij het ‘V-team’ van Vaillant.
Quote klant

Quote
“YOOKY heeft veel kennis van de markt en heeft in een korte tijd een campagne neergezet dat staat als een huis.”
Wendy van Duijnhoven, brandmanager Vaillant