Project Briefing

STORAX, allround leverancier van aluminium producten voor de bouw en industrie, wilde een nieuw premium dakluik introduceren in de markt waar twee andere partijen de markt domineren. Het nieuwe dakluik onderscheidde zich met een RC-waarde dat zelfs boven de norm van het bouwbesluit presteert.

Creatief Concept

Een dakluik met een Rc-waarde van 6,3 verdiende naast een indrukwekkende introductie ook een indrukwekkende naam. YOOKY kwam met ‘DEMAXX’. Naast dat de merknaam lekker allitereert met Storax, konden alle prestaties ‘tot demaxx’ worden uitgelegd. 

Isolatiewaarde tot Demaxx

Geluidsdemping tot Demaxx

Campagne middelen

Folder

Product brochure met commerciele informatie en specificaties opgemaakt als A4 drieluik.

Animatie

3D animatie op basis van bestaande cad-tekening met voordelen en opties voor de klant.

Brievenbusmailing

Brievenbusmailing in de vorm van een dakluik met folder en win-actie voor 2 kaartjes voor de Formule 1.

Win-actie

Doe mee en maak kans op 2 kaartjes voor de Formule 1 met Max Verstappen in Spa Francorchamps.

Resultaat

De dakluiken DEMAXX van Storax is een bekende term in de markt geworden, niet alleen om zijn bijzonder goede specificaties, maar ook zijn naam. ‘Storax beperkte zich niet tot de revolutie in RC-waarde, maar ging voor het hoogst haalbare op álle vlakken. Ook de constructiesterkte doet de merknaam DEMAXX – afgeleid van ‘de max’ – eer aan.’
Bron: architectenweb.nl

Productintroductie 100%
Branding 100%
Crossmediale campagne 95%
Onderscheidend 100%

Quote klant

Quote

“YOOKY heeft naast een slimme campagne een sterke naam voor ons nieuwe dakluik bedacht, waarmee alle presentaties kunnen worden belicht.”

Patrick Diepstraten, directeur Storax