Project Briefing

Begin 2019 wilde men met een nieuwe merkidentiteit en een heldere boodschap naar haar klanten (bouwmaterialenhandel, aannemerij, projectontwikkelaars, gebouweigenaren en architecten). Niet die ‘dozenschuiver’ maar een partner met projectgerichte oplossingen. Maar hoe rebrand je een bestaand merk?

Creatief Concept

De deursets van Theuma geven toegang tot werelden. Waarin je woont, zorgt, werkt of vakantie houdt. Theuma opent wereld van veiligheid, zorg of prestatie. De slogan werd dan ook: “Open je wereld, stap binnen met Theuma!”. Dit werd in alle mogelijke communicatiemiddelen doorgevoerd.

Open je wereld, stap

binnen met Theuma

Campagne middelen

Image posters

Van alle klantwaarden zijn imageposters gemaakt voor op kantoor en in het magazijn.

Advertenties

In de advertenties worden foto’s en lijntekeningen gecombineerd.

Website

Op de website benadrukken de headerbeelden de belangrijkste klantwaarden.

(Visite)kaartjes

Of het nu een visitekaartje is, of een nieuwjaarskaartje. De slogan komt altijd terug.

Resultaat

Door het opnieuw nadenken over je kernwaarden, ga je focussen op wie je wilt zijn voor je klanten en ga je toetsen of je dat ook daadwerkelijk bent. De merkwaarden geven je een groeirichting en zijn als een kapstok waaraan al je bedrijfsactiviteiten hangt. Het is niet alleen een mooi plaatje en praatje naar buiten, maar een belofte naar je klant die je met z’n allen waar wilt maken. Het is dus ook een boodschap en houvast voor je organisatie binnen.

Rebranding 100%
Huisstijl 95%
Crossmediale campagne 95%
Onderscheidend 100%

Quote klant

Quote

“De nieuwe merkidentiteit geeft richting aan je groeistrategie op de lange termijn”

Frank Abbeel, CCO